MersanaMersana، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مرسانا

انتخاب اسم

1392/4/19 18:39
نویسنده :
247 بازدید
اشتراک گذاری

نفسی خاله ما تا روز تولدت قرار بود اسمت رو بگذاریم آنیسا، اما خیلی اتفاقی تغییر عقیده دادیم. البته دست عمه سیما درد نکنه. اسم مرسانات رو بیشتر دوست داریم. ولی نمی دونم چرا هنوز همه بهت می گن آنی....!!!

این رو اینجا نوشتم شاید بعد ها یادمون رفت 9 ماهی که توی شکم مامانی بودی اسمت آنیسا بود، خوشگل خاله.....

خاله پردیس

 

niniweblog.com
92/04/19

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان حنانه زهرا
22 تیر 92 19:32



عمه سیما
27 تیر 92 10:59
سلام خاله پردیس ، خوبی ، خواهش می کنم ، قابلی نداشت ، حقیقتا که این مرسانا گلی هدیه ارزشمند خداوند خاله پردیس ، هرچند دلم نمی خواد از اینجا برن ولی خب دست من نیست و باید سختی دوریش رو تحمل کنم ، میاد میبینی چه عسلیه ، خاله پردیس اینقده این عروسک مهربون و خوش رو آرومه که هرچی بگم کم گفتم ، اینقدر شیرین می خنده که تا مرز خود کشی می رم از ذوق ، نمی خووام برن ، خدااااااااااااااااا
خاله پردیس
1 مرداد 92 18:01
آخییییییییییییی عزیزم. گناه داری ولی میاد میبینیش شما هم میای میبینیش. من چی بگم هنوز ندیدمش؟ دیگه دارم خفه میشم. انقده دل منو آب نکنید خب!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرسانا می باشد