MersanaMersana، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مرسانا

روزگار عسل

1392/10/11 5:02
نویسنده :
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم 

روزهایی به اندازه 9 ماه گذشت و تو هر روز بزرگتر شدی روزهایی که بجز چند ماه بسیار سخت دوری از تو هز روز شاهد نفسهای تو بودم 

روزهایی که خدا با بخششی بی مثال و رحمتی بی مانند فزندی ه شیرین تر از عسل به من عطا کرد پس چونان که تو قد می کشی و رشد می کنی روزگارم را به مانند عسل کردی و من بر خود می بالم چرا که پروردگار تو را بر من به مانند اسمت هدیه ای گران ارزانی داشت . 

مرسانا دختر زیبای من بدان که تو برای من انتهای آرزوهای  دورم بودی  که محقق شدی پس دیگر دوران شکر گزاری من است به پروردگار هستی  

عاشق تو و کارهایت تا انتهای آفرینش خدا حسین پدر 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرسانا می باشد